The smiling coast of Africa

Tanka Tanka

Het project op Tanka Tanka verloopt nog steeds niet helemaal soepeltjes. We houden ons aan het plan van aanpak, maar door ontelbaar veel omstandigheden wil het nog niet echt vorderen. Motivatieproblemen, sponsorproblemen, verschil in cultuur en opvattingen.. Ach, je kent het wel. Het is gewoon lastig om therapie op te zetten in een land waar ze geloven dat alles en iedereen bezeten is door demonen. Daarnaast is de organisatie nog niet in orde, waardoor wij vaak tegen dingen aanlopen die wij niet in ons eentje kunnen oplossen. We gaan door tot het bittere eind en hebben al aardig wat stappen bereikt waar we trots op mogen zijn, maar we willen er toch graag iets anders naast gaan doen. De laatste paar weken gaan we ons inzetten voor een school met speciale kinderen. Ze hebben hier belang bij hulp in het sportaanbod en kennis over therapie. We hebben vandaag rondgekeken op die school en we zijn dolenthousiast! Allemaal lieve kindjes die ik in mijn koffer ga stoppen. We kunnen in een paar weken niet zoveel doen. Maar we kunnen in ieder geval een begin maken, zodat de volgende studenten gelijk aan de slag kunnen. Zo, nu zijn jullie weer op de hoogte.

Liefs,

Isatou