The smiling coast of Africa

The flying cat

Ik wacht nog steeds op het moment dat ik een gevilde albino op de markt zie liggen, het zal me werkelijk niets verbazen. Er gebeuren hier namelijk genoeg vreemde dingen, ik kijk echt nergens meer van op. Toch was ik vandaag niet helemaal content met het fascinerende beeld wat op mijn netvlies verscheen. Bij thuiskomst zag ik namelijk een kat door de lucht vliegen. Bij nadere inspectie bleek het Tom te zijn die als volleybal functioneerde. Een uitstekende oplossing voor een tamelijk eenvoudig probleem, maar toch was ik niet helemaal tevreden met deze oplossingsgerichte handeling. De kinderen bleken Tom 's middags namelijk al ingegraven te hebben en ik was nog niet vergeten dat ze hem vorige week aan zijn staart hadden rondgeslingerd als een helikopter. Het werd hoog tijd dat we voor de rechten van onze huiskater opkwamen en die taak heeft Cees-Jan op zich genomen. De vrouw des huizes werd ingelicht over deze bizarre activiteiten en ze wist vrijwel meteen wat haar te doen stond. Ze nam de dader mee naar binnen en even later kwam hij brullend en snikkend het huis uitrennen. Waarschijnlijk heeft hij een paar flinke klappen gekregen die hij niet snel zal vergeten. We besloten unaniem dat we dat heel schokkend moesten vinden, maar konden het toch niet laten om een glimlachje te laten ontsnappen. Gnagna. De pret die'j noa tied met mekoare kunt hebb'n, das nog 't leukst. Okee, ik weet ook niet waarom ik dat zei. Doei.

Reacties

Reacties

fenny

hallo jody

ik zie dat je het nog steeds naar de zin hebt.
nog een weekje ,dan kun je de familie weer in de armen sluiten. en remco natuurlijk.
heb een fijne tijd met ze .
groetjes en kus fenny

Jody

Dankjewel, dat is lief!

Remco

Goedzo Jo, opkomen voor de dieren!!

Inderdaad, tot volgende week, woehoew!!!

opa en oma

jody wat een leventje net iets voor jou weinig regels het is je gegund. wij genieten van je mooie verhalen tot ziens en een dikke kus.

Jolande

Leuke belevenissen weer. Nog een weekje en dan weer samen met Remco en paps en mams spannend hoor. Wij zullen eerst nog Remco zijn 25ste verjaardag vieren.

Hetty Veltman.

Hallo Jody. Wat heb je weer leuke verhalen geschreven. Bestaat daar ook zo iets als een dierenbescherming? ha ha ha. Ik hoop dat je maag weer in orde is, hij moet wel wat kunnen hebben als ik zo lees wat je eet daar, maar alles went. Wat fijn hé dat pa en ma en remco jouw komen bezoeken. Wij zullen je moeder wel een paar weekjes missen, maar dat nemen wij voor lief. Groetjes Hetty.

Diny

Dat doet mij deugt, opkomen voor het recht van het dier!! Goed gedaan Jody..!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!