The smiling coast of Africa

Faal

Faal
Ik heb gefaald. Ik heb gewoon keihard gefaald. Het is alsof ik een uitgehongerd rijstkindje een rookworst heb voorgehouden en hem zelf met een rotgrijns heb opgegeten. Maar dan erger. Ik heb de familie wekenlang laten geloven dat er prachtige zonnebloemen in hun moestuintje zouden groeien en dat ze dan zouden kunnen smullen van de pitten. Hun dankbare glimlach zal ik nooit vergeten.

Met een stalen gezicht heb ik de zonnebloemen een aantal weken geleden gepland alsof het een dagelijkse bezigheid voor me was, zodat zij in de waan konden blijven dat ik overal verstand van had. Daar word ik nu voor gestraft. Want die verrekte planten groeien niet. Ze groeien ook niet een beetje. Ze groeien gewoon niet. Niet niet niet, het is gemeen. Ik bof maar dat ik mijn reputatie hier de laatste tijd heb opgekrikt met huishoudelijke taken, anders was er nu werkelijk niks meer van over. Bij deze zijn jullie weer op de hoogte. Lach, huil, bid. Of maak een keuze.

Groetjes,

Niksnut

Reacties

Reacties

Avalon

Nou, nou, nou dat valt allemaal nog wel mee. Ik weet zeker dat ze je nog steeds lief vinden, want dat ben je ook gewoon! dikke knuffel

Amanda

Ik zal een zakje zonnebloempitten opsturen.
Dan kun je ze vertellen dat het speciale zonnebloemen zijn die hun pitten onder de grond hebben zitten en dat jij ze voor hun opgegraven hebt. Weten hun veel.

Roëlle

Gelukkig weet Jody wel beter wat zij is! ;)

Remco

Ja Jo, dat wordt op zoek naar een ander onderkomen!

Haakje drie :D

Jentske

Aan het water kan het niet liggen....dat hebben ze niet gehad.....

Haha, balen zeg. Nou ja, je kan altijd nog zeggen dat ze het eerste jaar alleen wortel schieten en dat ze dan de grond uit schieten, ofzoiets. groeten Jentske

pa

of geef ze een beetje water, wil ook wel eens helpen.

Remco

correct! Blijven water geven! zaden, de sporen van een plant blijven wel bestaan! dus water dr bij, beetje voeding erop. En water blijven geven, moet het goed komen!

of.. ik help je met 2weken wel :D

Nienke

Later, als jij allaaaaang weg bent, dan, já dan gaan ze groeien! :)

fenny

je moet ook tegen ze praten ,jody

mam

neem over twee weken wel neppers van de action mee kosten bijna niks, weten die gambianen veel. steken we die in de grond haha

remco

Ik mis je!

Jody

Haha, bedankt voor de peptalk.
Doen mam, geniaal!

:D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!