The smiling coast of Africa

Het bewijs

Dit bericht is aan alle personen gericht die mij slechts aanschouwen als een chaoot die een uitzonderlijk talent heeft voor het creëren van rommel en troep.

Ik citeer: ‘Isatou, je bent al een echte Afrikaanse vrouw. Want je werkt heel hard en je doet veel in het huishouden. Je maakt jezelf nuttig en je bent ook heel sterk!'

Dit is een citaat van mijn Afrikaanse pleegmoeder, dus het is zonder enige twijfel een betrouwbare bron te noemen. Doe ermee wat je wilt, ik wilde het gewoon even gezegd hebben.

Liefs

Reacties

Reacties

mam

je blijft mij verbazen.

chantal

hahaha held!

Dirk

Dat je bijzondere kwaliteiten hebt weet ik inmiddels. Als je terug bent dan zet ik de stofzuiger en een emmertje met sop klaar.

Diny

Niet te geloven, jouw moeder heeft jouw slaapkamer inmiddels al verhuurd aan .....je raad het nooit... een paar Afrikanen, ze is er van overtuigd dat het allemaal nog goed komt! Of liggen de waarden en normen wbt netheid anders in Africa??

tanja

JEE....ben je wel de jody die ik ken? :-) maar ik moet zeggen als we terug komen van vakantie is echt alles spik en span in jouw vakantieadresje;-) ! incl.de was.

tanja

weet je: we houden allemaal van je! blijf wie je bent!!

Jody

Haha, jeetje.
Ik zal deze gedragsverandering proberen voort te zetten als ik terug ben haha, maar dat emmertje sop mag je houden, Dirkie! En Tan, dankje, lief! Haha, zal ik doen! En de normen voor het schoonmaken zijn hier hetzelfde, Dinie! Haha.

Remco

Je mag blijven :D

Amanda

Ik had niet anders van je verwacht!
Dat je zo sterk bent dan he.

winfred

tja tis maar net welke maatstaf je er tegen afzet.
maar ja je was hier toch ook altijd opgeruimd, georganiseerd en hard aan het werk om het huis aan de zwolseweg op orde te houden :-)

Estelle

Gaan ze je nou helemaal veranderen daar? Krijgen we straks een andere jody terug.. Haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!