The smiling coast of Africa

Goed verhaal, lekker kort

Naast de vele uren die wij op het strand spenderen, moet er zo af en toe ook gewerkt worden. Voor het theoretische gedeelte binnen het project zijn we internet nodig, dus we vertrokken vroeg naar de universiteit. Al na twee minuten constateerden we dat internet het niet deed. Dus ons plan viel meteen in duigen. Ik vond het een goed moment om mijn kaartjes maar eens op de post te gooien, dus ik vervolgde mijn reis naar het postkantoor. Daar aangekomen bleek het postkantoor om onbekende reden gesloten te zijn. Dus ook dit plan viel in duigen. Ik besloot dat ik dan maar wat geld ging pinnen, aangezien mijn geld bijna op was. Helaas was het bankautomaat kapot, dus ook dit nuttige plan kon ik niet uitvoeren. Inmiddels had ik erg veel honger gekregen, dus ik besloot een broodje te gaan halen voor het avondeten. Je raadt het al, in de gehele omgeving was het brood uitverkocht. Inmiddels ging de zon bijna onder en moest ik concluderen dat ik niks nuttigs had gedaan die dag. Desalniettemin heb ik me weer prima vermaakt. Ja, dit land is echt een zooitje ongeregeld, het sluit dus keurig aan op mijn levensstijl.

Liefs,

Isatou

Reacties

Reacties

Dirk

Weer leuke verhalen Isatou. Blijf doorgaan. Wat zul je een geld overhouden als je niet kunt pinnen. Denk aan je bierbuikje.
Liefs uit Balkbrug

Amanda

Wat een zwaar leven heb je toch .. hihi

Jody

Haha, slapend rijk worden!

Mijn leven is te zwaar, Amanda. Kom me helpen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!