The smiling coast of Africa

Het afscheidsfeestje

Ik heb gister de avond van mijn leven gehad, wat een feest, wat een feest!
Ik heb van mijn kruin tot aan mijn tenen genoten, gezelligheid ten top! Bedankt voor alle lieve kaartjes, cadeautjes, presentjes, berichtjes en financiele ondersteuningen, echt heel lief. Er zijn noemenswaardig veel glazen en flessen gesneuveld en er zijn voldoende mensen gewond geraakt; het bewijs dat het een geslaagd feestje was! Ik ga nog even nagenieten van alle kusjes en knuffels die ik heb gekregen enzodra mijn hart is overstroomd van liefde vertrek ik naar The Gambia.

Indien je besluit mijn interessante, enerverende en vooral exceptionele verhalen te volgen, is het enigzins belangrijk om op de hoogte te zijn van mijn natuurlijke voorkeur voor lichte overdrijving en sarcasme.

Liefs

Reacties

Reacties

Wieke

Hee Jood, het was een uitermate geslaagd feestje! De foto's zijn voor meerdere wat minder voordelig.. Ik kom morgen nog even dag zeggen met mn handje! xxxxx

Lotte

HELD

Remco

joehoee lieverd. wat een weekend was het, echt super! nu aftellen tot 18april. Ik hou van je, xxxx

papa

bedank voor het fijne weekend gezellig met zijn zessen bij elkaar geen tijd voor emotioneel gedoe, gewoon leuk en knus, tot horens

papa

hey wat is dat nou, een sms'je met een klein berichtje van een mooie kamer en wassen in een tijl.
we wille wel wat meer details ja, is het tijltje van blik of van plastic en wat voor kleur heeft dat tijltje, hahaha hoe was jou eerste dag

mam

lieve jody

fijn om te horen dat je goed bent aangekomen.
lekker genieten, en succes in het tijltje.
liefs mam

Caroline Nouwels

Ik begrijp dat je goed bent aangekomen. Mooi zo! ben benieuwd naar je belevenissen en ga je volgen..

Groetjes Caroline

Diny

Hoi Jody,

Ben wel zeer benieuwd hoe het gaat! Zal jouw mam strax wel eens ff bellen, mis de ww tjes of FB nu al!!

Groetjes Diny

fenny

hee jody je bent goed aangekomen lees ik.
veel plezier in de teil.(niet tijl)haha

liefs fenny

opa en oma.

alles goed in de zon


veel liefs.

Remco

Hee chille gast,


Kan je het nog een beetje volhouden in de zon?
En ben je al wat gewend aan de cultuur?


Mis oe xx

Jody

Leuke reacties, bedankt!
Het zal wel weer een tijdje duren voordat ik internet heb, ik denk aan jullie!

Liefs

mam

lieve jody, voor mij blijf je gewoon jody alhoewel je nieuwe naam wel cool klinkt, dat je vader en ik daar 19 jaar geleden niet opgekomen zijn haha

wat een leuk verslag daar kan ik wel wat mee,zo krijg ik een beetje een idee hoe je daar leeft (is toch wel prettig)

leef en geniet
liefs mam

Ted

Lieve jo!
Wat een geweldige verhalen heb je geschreven! Echt super! Blijf genieten! Misschien zie ik je nog wel een xtje op skype als dat wat beter werkt;) Heel veel liefs en knuffel Ted!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!