The smiling coast of Africa

Mei

In onze nieuwe jurk.

Reacties

Reacties

Jeanet

Twee pas getrouwde stelletjes?
De jurk en hoofddoek staan jullie goed meiden
Liefs Jeanet

Remco

Gaaf, mooie kleding Jootje!!

Ineke Toersen Nieuwleusen

Hallo daar,in het warme land,ook ik volg regelmatig jullie foto's en verhalen en geniet ook een beetje mee.
Je kent mij verder niet maar zit bij je moeder Lieneke op sporten dus vandaar.,en ik ken ook weer Hetty Veldman,zo zie je maar er word van alles besproken en bekeken.Nou ik vind het een heel ondernemimg om naar zo'n land te gaan,en zo te leven wat ik allemaal hoor en zie,Geniet er nog even van.,

Groetjes Ineke Toersen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!